Fostering innovation in the Jordan and Moroccan textile industry|

Erasmus+ project entitled “fostering innovation in the Jordan and Moroccan textile industry” with the acronym “FOSTEX”

THE MAIN OBJECTIVE OF THIS INTERNATIONAL INITIATIVE IS TO FOSTER THE UNIVERSITY-INDUSTRY COLLABORATION, TO SUPPORT THE DEVELOPMENT OF INNOVATION IN THE TEXTILE SECTOR IN MOROCCO AND JORDAN, AND TO GENERATE AN ECOSYSTEM OF ADVANCED TEXTILE MATERIALS.

FOSTEX is looking for one external member of the quality and evaluation committee:

Call open for applications in Morocco

The present call refers to the one (1) member of the “EQEC” established in Morocco, which can be either a natural or legal person.

For more information, click here